dinsdag 7 mei 2019

Infosessie: Mijn kinderen veilig op het internet

Op dinsdag 14 mei (om 20u) organiseert het OC samen met SASK voor de ouders een infosessie: Mijn kinderen veilig op het internet.

Deze infosessie zal wijzen op de vele online gevaren en praktische tips aanreiken om hiermee op een veilige manier om te gaan. 
Volgende thema’s zullen hierbij aan bod komen: 
     - Wat kan je op het internet delen en met wie?
     - Oppassen voor online valsspelers
     - Hoe ga je veilig op het internet? 
     - Hoe kan ik mijn privacy beschermen online?
     - Online communiceren en cyberpeste

Deze infosessie is gericht naar ouders van leerlingen van het 3e, 4e, 5e en 6e leerjaar. 
Meer info in deze brief: Uitnodiging - Mijn kinderen veilig op internet

Geïnteresseerd? Je kan je nog steeds inschrijven via oudercomitesask@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten